رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رامهرمز گفت: ثبت نام سی و دومین جشنواره امتنان برای تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید در سال ۹۹ تا ۱۴ آذرماه امسال ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا حبیبی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رامهرمز به ادامه روند ثبت نام سی و دومین جشنواره امتنان اشاره کرد و گفت: جشنواره امتنان هر سال با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه در ۳ بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

او افزود: کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه شهرستان رامهرمز نیز برای شرکت در جشنواره تا ۱۴ آذرماه امسال فرصت دارند با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان به آدرس اینترنتی https://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

حبیبی اظهار داشت: ارائه شیوه‌های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهره وری، اختراع و ابتکار شامل؛ ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، راه اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فناوری، افزایش بهره وری و کیفیت نسبت به نمونه‌های داخلی و خارجی از جمله شاخص‌های کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه است که در جشنواره مد نظر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.