هشدار پلیس به رانندگان: از تردد شبانه در جاده‌ها خودداری کنید

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا درباره‌ آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور در پی بارندگی‌های امروز توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور گفت: با توجه به گزارش هواشناسی، وضعیت تردد وسایط نقلیه در اکثر محور‌های شمالی کشور و برخی از استان‌ها به ویژه استان اردبیل به علت بارش برف کمی به سختی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه فعلا موضوع استفاده از زنجیر چرخ گزارش نشده است، افزود: در محدوده‌ جاده‌ چالوس، ضلع شمالی تونل کندوان مشکل تردد وجود داشت که اکنون به علت قطع شدن بارش برف این مشکل مرتفع شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در محور سی سخت_پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بارش برف، گردنه‌ بیژن مسدود شده است.

سرهنگ جهانی با اشاره به اینکه بارش‌ها در نیمی از کشور حاکم شده و رعایت برخی از نکات ایمنی برای تردد خودروها امری ضروری است، تصریح کرد: هموطنان باید در رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی، دقت لازم و کافی را داشته باشند تا شاهد وقوع حوادث رانندگی و تصادفات زنجیره‌ای نباشیم.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا به رانندگان توصیه کرد که به هیچ عنوان شب را برای تردد در جاده‌ها انتخاب نکنند و در صورت اضطرار حتما سرعت مطمئنه و فاصله طولی را رعایت کنند.

سرهنگ جهانی با بیان اینکه تمامی راه‌های کشور باز هستند، تصریح کرد: همکاران من در مرکز کنترل ترافیک آماده پاسخگویی به هموطنان هستند و رانندگان محترم برای اطلاع از ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار