زمین ۵ هکتاری موسوم به مرتع سنگچال برای حل معضل زباله تحویل شهرداری آمل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید حمید هاشمی شهردار آمل گفت: مطابق صورتجلسه تحویل و تحول اراضی ملی و دولتی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران، زمین ۵ هکتاری موسوم به مرتع سنگچال در کیلومتر ۴۰ جاده هراز برای حل معضل زباله تحویل شهرداری آمل شد.

او افزود: با تحویل این زمین قطعا ساماندهی پسماند‌های جامد شهری به روش‌های نوین فناوری در شهر آمل سرعت گرفته و این شهرستان از معضل زباله و منطقه عمارت نجات خواهد یافت.

او گفت: تقریبا دو دهه پیگیری‌های مستمر به منظور در اختیار گرفتن عرصه‌ای مناسب در شهرستان با هدف جایگزینی زمین زباله عمارت گذشت و با پیگیری‌های شورا و شهرداری و مساعدت استاندار، دادستان مرکز استان، مدیران کل ادارات مرتبط این مهم در شهرستان محقق شد و در آینده‌ای نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در کاهش معضل زباله شهرستان خواهیم بود.

شهردار آمل با اشاره به اینکه موضوع زباله آمل معضل و مشکلی استانی و ملی است که بایستی با اعتبارات دولتی برطرف شود، افزود: خوشبختانه در بازدید‌های انجام شده قطعات اصلی خط پردازش زباله از سوی شرکت شهاب خودرو در حال آماده سازی است و مطابق قرارداد در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۰ در آمل مستقر خواهد شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.