شبکه یمنی اعلام کرد عامل انفجار بمب در گورستان اقلیت‌های مذهبی در جده خود رژیم سعودی است تا با مظلوم نمایی خود را تبرئه کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المسیره یمن، عامل انفجار بمب در گورستان اقلیت‌های مذهبی در جده خود رژیم سعودی است تا با مظلوم نمایی، خود را از حمایت از تروریسم تبرئه کند.

چندین نفر در انفجار بمبی در قبرستانی مربوط به اقلیت‌های مذهبی در جده عربستان زخمی شدند. این انفجار روز گذشته در مراسم سالگرد پایان جنگ جهانی اول صورت گرفت که به زخمی شدن چند تن منجر شد. پس از این انفجار، کنسولگری فرانسه در جده به شهروندان فرانسوی هشدار داد که بیشتر احتیاط کنند.

ساره عبید، خبرنگار شبکه تلویزیونی المسیره در خبری فوری اعلام کرد یک حادثه خونین جدید که ساخته و پرداخته عربستان سعودی است، اما این بار، شهر جده را هدف قرار داد. چرا که رژیم سعودی می‌خواهد با این کار‌ها خود را مظلوم نشان بدهد در حالیکه خود، ظالم و توطئه گر علیه دیگران است.

وزارت امور خارجه فرانسه اعلام کرد در این مراسم سرکنسولگری فرانسوی و چندین سرکنسولگر دیگر نیز حاضر بودند.

گفتنی است که این انفجار تنها یک روز پس از صدور بیانیه‌ای از سوی هیئت علمای برجسته سعودی که در آن تاکید شده است گروه اخوان المسلمین یک گروه تروریستی است و این گروه ربطی به دین اسلام ندارد؛ صورت گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار