تمدید دورکاری کارکنان ادارات در کرمان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارکرمان گفت: دورکاری کارکنان ادارات کرمان از ۲۴ آبان ۹۹ به مدت یک هفته تمدید شد اما بانک‌ها از شنبه باز هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدصادق بصیری،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارکرمان گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی، ادارات و شرکت‌های دولتی، نهاد‌ها موسسات عمومی و شرکت‌های غیردولتی به استثنای مراکز بهداشتی، درمانی نسبت به ادامه اعمال محدودیت در زمینه کاهش کارکنان تا ۵۰ درصد به مدت یک هفته از ۲۴ آبان ۱۳۹۹ اقدام کنند.

او تصریح کرد: مدیران برنامه حضور کارکنان را طوری تنظیم نمایند تا خللی به ارائه خدمات نهادها وارد نشود.

بصیری تاکید کرد: ادارات و مراکز مشمول دورکاری موظف هستند از طریق میز خدمت به مراجعه‌کنندگان به نحوی روز و ساعت مراجعه را اعلام کنند که فاصله‌گذاری نیز در زمان مراجعه آن‌ها به طور کامل رعایت شود.

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از بازگشایی فعالیت بانک‌های استان کرمان از روز شنبه ۲۴ آبان خبر داد.

محمدصادق بصیری اعلام کرد: براساس ارزیابی‌های به عمل آمده بانک‌های استان کرمان از صبح شنبه ۲۴ آبان ماه جاری با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی باز هستند و به مراجعان خدمات ارائه می‌کنند.

او به شهروندان توصیه کرد با توجه به شیوع بیماری کرونا تا جای ممکن از خدمات الکترونیکی و غیرحضوری بانک‌ها استفاده کنند و کمترین مراجعه را به بانک‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار