حسینی گفت: وضعیت جسمی ۳۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس وخیم است و در بخش‌های آی سی یو، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید روح الله حسینی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره آخرین وضعیت کروناویروس در استان فارس در استودیو سلامت دانشگاه، با اشاره به اینکه آمار بیماران بستری مشکوک و دارای علامت در استان فارس هزار و ۸۷۳ نفر هستند، اظهار کرد: از این تعداد وضعیت جسمی ۳۰۰ بیمار وخیم بوده و در بخش‌های آی سی یو، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

او ادامه داد: با افزایش موارد ابتلا و شناسایی مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در فارس، از ابتدای شیوع این بیماری تا امروز، بیست و دوم آبان، بیش از ۱۱۱هزار بیمار مثبت قطعی در استان شناسایی شده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: با افزایش موارد نمونه گیری به ۴۱۸ هزار و ۷۴۵ مورد از ابتدا تا امروز، مجموع بیماران شناسایی شده به ۱۱۱ هزار و ۸۵۴ مورد رسیده است.

او با اشاره به جان باختن ۳۶ هم استانی دیگر طی دیروز تاکنون، افزود: از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ در فارس، هزار و ۸۴۶ هم استانی را در اثر این بیماری از دست داده ایم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه همچنین تصریح کرد: ۹۵ هزار و ۱۸۵ بیمار از ابتدای شیوع این بیماری در استان بهبود پیدا کرده اند.

حسینی از عموم مردم استان فارس خواست تا با رعایت تدابیر بهداشتی پیشگیرانه و جدی گرفتن بیش از پیش آن ها، حامی مدافعان سلامت و خانواده‌های خود بوده و در ایجاد روز‌های بهتر سهیم شوند.

او بر پرهیز از مهمانی و تجمعات و استفاده صحیح از ماسک در هنگام خروج از منزل تاکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار