مراسم تشییع و خاکسپاری خدیجه صبوحی نخستین بانوی شهید مدافع سلامت استان اصفهان روز پنجشنبه در کلانشهر اصفهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، شهید خدیجه صبوحی بهورز مرکز بهداشت شماره یک اصفهان بود که پس از حدود ۲۰ روز ابتلا به بیماری کرونا درگذشت و نخستین شهید مدافع سلامت شبکه بهداشت استان اصفهان است.

پیکر این شهید مدافع سلامت پس از تشییع از مقابل مرکز بهداشت شماره یک اصفهان و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در محل گلزار شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.

مهشید رفیعیان مدیر مرکز آموزش بهورزی مرکز بهداشت شماره یک اصفهان گفت: شهید صبوحی بهورز خانه بهداشت جوزدان زیر پوشش مرکز بهداشت شماره یک اصفهان بود و تا قبل از ابتلا به بیماری کرونا در جهت خدمت رسانی و انجام مراقبت‌های بهداشتی از افراد مختلف مانند زنان باردار، سالمندان و کودکان تلاش بسیاری می‌کرد.

مهشید رفیعیان افزود: این بانوی شهید مدافع سلامت، نقش بسزایی در اطلاع رسانی، آموزش و غربالگری مردم در زمینه بیماری کرونا بویژه در روستا‌ها داشت.

او با بیان اینکه شهید صبوحی در ۵۱ سالگی و در تاریخ نوزدهم آبان امسال بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان الزهرا (س) اصفهان درگذشت، خاطرنشان کرد: وی در آستانه پایان خدمت و بازنشستگی قرار داشت.

آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز گفت: که خدیجه صبوحی نخستین بانوی شهید مدافع سلامت و نخستین شهید مدافع سلامت شبکه بهداشت استان اصفهان در دوران شیوع بیماری کروناست.

او افزود: شمار شهیدان مدافع سلامت در اصفهان تاکنون به حدود ۱۱ تَن رسیده است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار