شکرااله سلمان زاده با اشاره به افزایش تعداد مرگ و میر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان گفت: میزان استفاده از ماسک در منطقه اندک است.

شکرااله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:بیماری ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان کماکان در حال فعالیت است بطوریکه دیروز ۵۳ بیمار جدید مبتلا به این ویروس در منطقه شناسایی شده اند.

او ادامه داد: در حال حاضر ۱۵۱ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بستری هستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: دیروز نیز ۵ نفر در جنوب غرب خوزستان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

سلمان زاده گفت:از تمامی شهروندان، اصناف و ادارات خواهشمندم با کادر درمان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همراه شوند، زیرا بسیاری از مردم همچنان در تجمعات و بوستان‌ها حضور دارند.

او در پایان گفت: مادران باردار، افراد دارای بیماری زمینه‌ای و سالمندان از منزل خارج نشوند و در هنگام خروج از منزل حتما از ماسک استفاده کنند.

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است.

کادر درمانی این بیمارستان شبانه روز به صورت خالصانه به بیماران کرونایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.