نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت:مسئولان ارشد استان بوشهر باید در توزیع اعتبارات و امکانات نگاه ویژه‌تری به این شهرستان داشته باشند.

 ابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر با اشاره به برخی کمبود‌ها در این شهرستان، بیان کرد: مسئولان در توزیع اعتبارات نگاه ویژه‌ای به شهرستان دشتستان داشته باشند.

او ادامه داد: خدمات بنیاد مسکن استان بوشهر در سطح روستا‌های شهرستان دشتستان غیرقابل انکار و مشهود است که جای تقدیر دارد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: انتظار می‌رود شهرستان دشتستان از سوی نهاد‌های انقلابی نظیر بنیاد مسکن مورد حمایت‌های بیشتری قرار گیرد، چراکه این شهرستان به خاطر جمعیت بالایی که دارد با مشکلات زیادی روبرو است و از کمبود امکانات رنج می‌برد.

رضایی افزود: مسئولان ارشد استان بوشهر باید در توزیع اعتبارات و امکانات نگاه ویژه‌تری به این شهرستان داشته باشند.

او ادامه داد: اگر خدمات ارزشمند بنیاد مسکن را از روستا‌ها و شهر‌ها جدا کنیم، چیزی در روستا‌ها نمی‌ماند.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در جذب اعتبارات برای اجرای طرح‌‌های مهم و اساسی در دشتستان در کنار بنیاد مسکن هستم و به صورت ویژه پیگیری می‌کنم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.