مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: شورای اطلاع‌رسانی این استان در زمینه اطلاع‌رسانی در خصوص مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا جزو سه شورای برتر اطلاع‌رسانی کشور اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: شورای اطلاع‌رسانی این استان در زمینه اطلاع‌رسانی در خصوص مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا جزو سه شورای برتر اطلاع‌رسانی کشور اعلام شد.

او افزود: در کسب این رتبه، همت و نقش رسانه‌های استان در تولید محتوا و انتشار اخبار و گزارش‌های متعدد قابل توجه و چشمگیر بوده است.

شریفی اضافه کرد: بیش از ۸۰ درصد رسانه‌های استان با نقش مثبت و همراهی سازنده خود تاکنون نقش مهمی در مقابله با کرونا ایفا کرده‌اند و جا دارد از این رسانه‌ها به نحو شایسته‌ای قدردانی کرد.


بیشتر بخوانید


او از کسب دو رتبه برتر چهارمحال و بختیاری در زمینه دستگاه‌های برتر اطلاع‌رسانی در کشور نیز خبر داد و گفت: بنا بر اعلام شورای اطلاع‌رسانی دولت از بین ۱۱ سرفصل ارزیابی اقدامات دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت، چهارمحال و بختیاری در دو محور در میان گذاشتن مشکلات با مردم و تشریح دستاورد‌های هفت ساله دولت توانست رتبه برتر را در میان دستگاه‌های کشور کسب کند.

شریفی با اشاره به ابلاغ «آیین‌نامه روشنگری رسانه‌ای دولت تدبیر و امید» بر تعامل بیش از پیش روابط‌عمومی‌ها با رسانه‌های استان تاکید کرد و افزود: این تعامل دوسویه باید بیش از پیش در استان شکل گیرد تا شاهد تحولات سازنده‌ای در کنار این تعاملات باشیم.

او ادامه داد: بر اساس این آیین‌نامه دستگاه‌های مربوطه باید چهار سیاست مهم شامل اولویت رسانه‌های داخلی برای جمع‌آوری اخبار دولت، فراهم کردن تسهیلات لازم برای خبرنگاران در جریان دسترسی به اخبار دولت، مواجهه سریع و دقیق با ابهامات و شایعات در مورد دولت و پاسخگویی به پرسش‌ها و انتقادات از طریق رسانه را عملیاتی کنند.

شریفی اظهار داشت: دولت یازدهم تاکنون چند بخشنامه و ابلاغیه مربوط به کارکرد‌ها و الزامات فعالیت روابط‌عمومی در دستگاه‌های اجرایی تدوین و ابلاغ کرده و اکنون این آیین‌نامه با تصویب در شورای اطلاع‌رسانی دولت به استان‌ها و تمامی دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار