نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی بر حمایت از بسیجیان شهرستان‌های حوزه انتخابیه و اعطای تسهیلات به آن‌ها تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس در جلسه‌ای که با حضور اسفندیاری رئیس صندوق ذخیره بسیجیان و سایر مسئولان شهرستان، ضمن تبریک ۲۶ آبان ماه سالروز شکست حصر سوسنگرد و ۸ آذر سالروز آزادسازی بستان گفت: نشستی با مسئولان صندوق ذخیره بسیجیان در تهران و اعطای تسهیلات به بسیجیان شهرستان‌های حوزه انتخابیه پیگیری شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس، به وجود ظرفیت‌ها و استعداد‌های موجود در شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه در زمینه‌های مختلف اقتصادی، تجاری و همچنین وجود شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و افزود: برای رفع مشکلات در زمینه‌های مختلف به حمایت‌های مالی نیازمندیم.

ساعدی با اشاره به ولایتمداری مردم شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه و مقاومت و رشادت‌های آن‌ها از انقلاب تا به امروز، اظهار داشت: آمار بالای بیکاری در شهرستان‌های حوزه انتخابیه و رفع آن نگاه ویژه مسئولان صندوق ذخیره بسیجیان را می‌طلبد و امیدواریم با نگاه آنها، شاهد کاهش بیکاری و افزایش اشتغال جوانان بسیجی باشیم.

این مقام مسئول به محروم بودن ۲ شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: اعطای تسهیلات لازم به بسیجیان و خانواده‌های آن‌ها امری ضروری است و باید با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در دشت آزادگان و هویزه اعتبارات خود اشتغالی به بسیجیان جان برکف اختصاص یابد.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در ادامه به طرح‌های راکد و نیمه تمام به ویژه در روستا‌ها اشاره کرد و بیان داشت: همکاری با صاحبان مشاغل برای راه اندازی مجدد و رفع محرومیت و بیکاری یک ضرورت است، ضمن اینکه خواستار اعطای تسهیلات برای راه اندازی کارگاه‌هایی از جمله؛ کارگاه تولید رب گوجه فرنگی، کیک پزی و ... برای ایجاد اشتغال در شهرستان‌های حوزه انتخابیه هستیم.

در پایان این نشست، مسئولان مربوطه، قول مساعد برای اعطای تسهیلات به بسیجیان ۲ شهرستان و ارائه راهکار‌های لازم در جهت راه اندازی طرح‌های راکد و نیمه تمام دادند، همچنین از محل احداث سیلو ۳۰ هزار تنی واقع در روستای جلالیه از توابع بخش مرکزی شهرستان دشت آزادگان بازدید و برای اعطای تسهیلات به منظور احداث آن تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار