رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران عنوان کرد؛

انجام نمونه گیری از ۲۰۱۷نفر از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در دهلران

منصوری از انجام نمونه گیری از ۲۰۱۷نفر از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در دهلران خبر داد.

منصوری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت:از ابتدای شیوع ویروس تا کنون در دهلران  از ۲۰۱۷نفر نمونه گیری انجام گرفته شده که از این تعداد ۱۱۲۱نفربه ویروس کرونا مبتلا شدند.

منصوری  یادآورشد: افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان بسیار نگران کننده است به طوری که آمار بستریهابه ۲۶نفر رسیده و متاسفانه از ابتدای ویروس کرونا تاکنون ۳۷نفر از شهروندان بر اثر ابتلا به این ویروس فوت شدند.

او ادامه داد: چنانچه شخص یا اشخاصی از شهروندان مشکوک به بیماری باشد، الزاما باید جهت نمونه گیری به مراکز درمانی و بهداشتی محل زندگی خود در شهرستان مراجعه کند تا از انتقال ویروس به دیگر اعضای خانواده جلوگیری شود.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران اضافه کرد:در بحث بیماریابی تمام مراکز و نیرو‌های شبکه بهداشت در سطح شهرستان آمادگی کامل را دارند و انتظار می‌رود شهروندان در این شرایط حساس همکاری لازم با مراکز درمانی و بهداشتی داشته باشند.

او عنوان کرد:بدون شک افرادی که مبتلا و یا در قرنطینه خانگی هستند نباید در مکان‌های عمومی تردد کنند و چنانچه این افراد بخواهند بدون توجه به بیماری خود در مکان‌های عمومی تردد کنند و سلامت مردم جامعه را با انتشار این ویروس به خطر بیندازند از طریق مراجع قضایی موضوع پیگیری و با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار