در یک تصادف رانندگی در اربیل عراق، راننده متخلف پس از زیر گرفتن یک کودک ۴ ساله از صحنه فرار کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی در فضای مجازی کشور عراق پخش شد که خیلی تاثر برانگیز بود. این ویدئو مربوط به یک تصادف رانندگی در اربیل عراق است. در این تصادف رانندگی یک راننده با سرعت زیاد با یک کودک برخورد می‌کند. در این فیلم ابتدا کودکی نشان‌داده می‌شود که میخواد از خیابان عبور کند.

این کودک در ابتدا برای عبور از خیابان به سمت چپ خود نگاه می‌کند. وقتی مطمئن می‌شود که از این سمت ماشینی به سمتش نمی‌آید، اقدام به عبور از خیابان می‌کند؛ اما فراموش می‌کند که به سمت راست خود نگاه کند. کودک با همان سرعت در حال عبور از خیابان بود. در این هنگام خودرویی که با سرعت زیاد در حال گذر از خیابان بود با این کودک برخورد کرد. این کودک ۴ ساله به شدنت آسیب دید و روی زمین افتاد.


بیشتر بخوانید


راننده که در ابتدا متوجه او نشد به حرکت ادامه داد و از روی بدن اون رد شد. راننده این خودرو که متوجه این اتفاق شد، از شدت ترس پا به فرار گذاشت و صحنه تصادف را ترک کرد. این حادثه عصر جمعه در محله کلاویج در شهر اربیل عراق رخ داد. این دختر در حال حاضر در بیمارستان این شهر است و گفته می‌شود که در شرایط بحرانی  است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
واقعا جای تاسف داره چرا بنده خدا را نرسوند بیمارستان