مدیر عامل کارخانه اکسیژن امید جام گفت:کارخانه اکسیژن امید جام با کمبود لوازم، قطعات، توربین، هزینه‌های بالا، سنگین و مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند.

جمشید فتوت جامی مدیر عامل کارخانه اکسیژن امید جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت:با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز منطقه به کارخانه تولید اکسیژن درخواست مساعدت و همیاری از مسئولین مربوطه جهت رفع مشکلات و موانع برای تولید اکسیژن کافی و مطلوب را در منطقه داریم.

او افزود: کارخانه اکسیژن امید جام، در حال حاضر با تعداد ۱۰ نفر نیروی بومی منطقه در حال خدمت رسانی و تامین اکسیژن مورد نیاز شهرستان‌های شرق استان شامل تربت جام، صالح آباد، فریمان، باخرز، تایباد، خواف، تربت حیدریه، کاشمر و... می‌باشد.

مدیرعامل کارخانه اکسیژن امید جام با اشاره به خدمات کارخانه اکسیژن  ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا اکسیژن مورد نیاز منطقه تربت جام و حومه را با قیمت مناسب و به موقع تامین کرده ایم و نگذاشتیم هیچ گونه کمبودی در منطقه احساس شود وکارخانه اکسیژن، امید بیماران کرونایی را ناامید نکرده است.

جمشید فتوت جامی بیان کرد: خط تولید مایع اکسیژن ۹۹/۹ درصد جهت بیماران بخش کووید ۱۹ ارسال می‌شود.

او تصریح کرد: درحال حاضر تعداد ۳ خط تولید داریم که بر اساس تقسیم جز به جز هوا کار می‌کند و در صورت عدم رفع مشکلات، موانع و کمبود‌ها و کم شدن اکسیژن احتمال فاجعه برای بیماران کرونایی وجود دارد.

انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.