فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با تلاش پلیس آگاهی استان اعضا باند ۸ نفره سارقان مسلح جاده‌ای دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت مسلحانه جاده‌ای خودرو، محموله و احشام در سطح محور‌های مواصلاتی استان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و آنها با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی، اعضا این باند ۸ نفره را در اطراف یکی از روستا‌های شوش شناسایی و بلافاصله به محل اختفا سارقان اعزام شدند.

او بیان داشت: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در عملیات‌های جداگانه و هدفمند اعضا این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کردند که در تحقیقات اولیه پس از اعتراف سارقان، مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد.

سردار صالحی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان مسلح یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و سه دستگاه موتور سیکلت بکار رفته در سرقت‌ها، دو قبضه اسلحه شکاری و مقادیری اموال مسروقه کشف شد تصریح کرد:  متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری هستند.

فرمانده انتظامی خوزستان در پایان گفت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد و اجازه جولان به آن‌ها را نخواهد داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.