معان پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از ابلاغ نحوه امتیاز بندی نیرو‌های حق التدریس استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،عطایی معان پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در خصوص تبدیل وضعیت نیرو‌های حق التدریس استان گفت: شیوه نامه امتیاز بندی نیرو‌های حق التدریس به مدیران و ادارات آموزش و پرورش ابلاغ شده است.

او گفت: برای کلیه نیرو‌های مشمول قانون تعیین تکلیف (نیرو‌های خرید خدمات آموزشی، مربیان پیش دبستانی دولتی و نیرو‌های حق التدریس غیرمستمر که تا قبل از سال ۱۳۹۱ با آموزش و پرورش همکاری داشته اند و آن دسته از آموزشیاران و آموزش دهندگان سوادآموزی که تا قبل از سال ۱۳۹۲ با نهضت سوادآموزی همکاری داشته و در آزمون داخلی موضوع بند ۲ قانون پذیرفته شده اند) بر اساس سوابق اشتغال، مدرک و رشته تحصیلی مطابق طرح طبقه بندی مشاغل فرم امتیازبندی تکمیل می‌شود.

عطایی افزود: در اجرای قانون تفسیر الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب ۹۷/۶/۱۳ مجلس شورای اسلامی و دستورالعمل ۱۶۰۱۵۰ مورخ ۹۸/۹/۲ وزارت، نیرو‌های مشمول پس از بررسی مدارک و مستندات و تکمیل فرم امتیاز بندی، بر اساس، وضعیت نیروی انسانی مدیریت و ادارات آموزش و پرورش، سهمیه تخصیص یافته و به ترتیب امتیاز جهت طی دوره‌های مهارت آموزی به دانشگاه فرهنگیان معرفی خواهند شد.

او گفت: تکمیل فرم امتیاز بندی صرفا برای تعیین اولویت معرفی در دوره‌های مهارت آموزی است و تعهدی برای استخدام ایجاد نخواهد کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.