در این مطلب تصاویر رنگی جالبی از جنگندگان ژاپنی را پیش از نبرد بوشین مشاهده خواهید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید شما نیز با شنیدن واژه سامورایی، کشور ژاپن در یادتان تداعی شود. این دو واژه با یکدیگر چنان عجین شده‌اند که شنیدن هرکدام ما را به یاد دیگری می‌اندازد. ولی آیا سامورایی‌ها فقط جنگجو‌هایی با شمشیر‌های خاص بودند که آن‌ها را در فیلم‌های سینمایی تماشا کرده ایم؟

اگرچه به جنگنده‌ها در ژاپن عنوان سامورایی داده می‌شود، ولی فرهنگ سامورایی در این کشور نوعی طرز فکر و یا حتی سبک زندگی را اطلاق می‌شود که عدالت، شجاعت، بخشش، ادب، صداقت، شرافت، شخصیت، شجاعت و وفاداری را شامل می‌شود.

اما تصاویر رنگی جالبی که به تازگی منتشر شده است جنگنده‌های سامورایی را در زمان نبرد بوشین، یک جنگ داخلی در ژاپن بین سال‌های ۱۸۶۸_۱۸۶۹ را نشان می‌دهد. این تصاویر سیاه و سفید توسط یک دانشجوی سوئدی ۲۱ ساله با نام «جولیوس بکمن جاسکِلاینن» به تصاویر رنگی تبدیل شده اند. جولیوس بخاطر علاقه اش به شرق دور و فرهنگ سامورایی‌ها بیش از ۱۰۰۰ عکس را تبدیل به تصاویر رنگی تبدیل کرده است.


بیشتر بخوانید

قیافه وحشتناک مردی که می‌خواهد شبیه به موجود افسانه‌ای باشد! (+۱۴)


در این تصاویر جنگنده‌های سامورایی در حالی که بیش از ۲۰۰ سال پیش برای نبرد آماده می‌شدند دیده می‌شوند. این نبرد میان نجیب زادگان شوگوگاوا حاکم و طوایف متحد سامورایی که به دنبال سرنگونی حکومت نظامی و بازگرداندن پادشاهی بودند درگرفت. «سایگو تاکاموری» که بعد‌ها به آخرین سامورایی معروف شد به شکست نجیب زادگان و قدرت بیشتر امپراطور میجی کمک کرد. او همچنین  بر دوره مدرنیزاسیون سامورایی‌ها که شامل منسوخ کردن آن و ادغام در ارتش و تجارت بود نظارت داشت.

گفتنی است؛ سامورایی دو شمشیر حمل می‌کردند و به سبک زندگی بوشیدو پایبند بودند که نوعی جوانمردی شامل وفاداری، بی تفاوتی نسبت به درد‌ها و شرکت در نبرد‌ها بود.

تصاویر رنگی جالب از جنگندگان سامورایی

تصاویر رنگی جالب از جنگندگان سامورایی

تصاویر رنگی جالب از جنگندگان سامورایی

تصاویر رنگی جالب از جنگندگان سامورایی

تصاویر رنگی جالب از جنگندگان سامورایی

تصاویر رنگی جالب از جنگندگان ساموراییتصاویر رنگی جالب از جنگندگان سامورایی

تصاویر رنگی جالب از جنگندگان سامورایی

انتهای پیام/

برچسب ها: سامورایی ، ژاپن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار