در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری، رفع موانع تولید ۴ واحد صنعتی این استان تصویب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری در نشست خود، مشکلات چهار واحد صنعتی را بررسی و رفع موانع تولید این واحد‌ها را تصویب کردند.

این واحد‌های صنعتی در بخش تولید آجر‌های نسوز و کشت و صنعت فعالیت دارند.

الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به مصوبات این نشست اظهار داشت: برخی واحد‌های صنعتی استان با مشکلات گمرکی مواجه اند، که یکی از این واحد‌ها در بخش تولید آجر‌های نسوز فعال است و در این نشست با حضور مسئولان مربوطه مشکلات گمرکی این واحد برطرف شد.

او افزود: یکی از شرکت کشت و صنعت استان نیز برای تداوم فعالیت خود به آب نیاز دارد که این چالش نیز در نشست مطرح و مقرر شد تا در خصوص رفع این مشکل اقدامات لازم انجام گیرد.


بیشتر بخوانید


نصیری اضافه کرد: با تامین آب مورد نیاز این شرکت کشت و صنعت، واحد مذکور قادر خواهد بود تا در یک دوره ۴۵ روزه ۵۰۰ هزار قطعه مرغ تولید کند که این موضوع در تامین نیاز استان به گوشت سفید کمک مهمی به شمار می‌رود.

او ادامه داد: دو واحد صنعتی دیگر نیز با مشکل ناتوانی در بازپرداخت تسهیلات بانکی مواجه هستند که با استمهال این تسهیلات در نشست موافقت شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار