فرماندار ایالت مریلند اعلام کرد اگر رئیس‌جمهور آمریکا مدرکی از تقلب انتخاباتی در اختیار دارد، آن را ارائه کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری نیوزویک، فرماندار ایالت مریلند از رئیس جمهور آمریکا خواست تا اگر مدرکی دال بر تقلب در انتخابات دارد، ارائه کند.

لری هوگان روز سه شنبه نظر به ادعا‌های مکرر ترامپ مبنی بر تقلب در انتخابات در جهت زیر سوال بردن پیروزی جو بایدن گفت: تصور می‌کنم بیشتر مردم آمریکا انتخابات سوم نوامبر را تمام شده می‌دانند.

فرماندار جمهوری خواه مریلند با یادآوری وضع اسفبار آمریکا به دلیل همه گیری ویروس کرونا، بحران سیاسی پس از انتخابات بر سر انتقال قدرت را خطرناک توصیف کرد. هوگان به ترامپ و تیم انتخاباتی او توصیه کرد اگر شواهدی مبنی از تقلب در انتخابات دارند، آن را ارائه کنند. او حق ترامپ برای طرح دعوی حقوقی در این خصوص را محفوظ دانست، ولی تاکید کرد من شخصا هیچگونه مدرکی دال بر تقلب در انتخابات مشاهده نکرده ام.

رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شب گذشته مدعی رونمایی از اسناد تقلب در انتخابات شد. بر این اساس، ترامپ در صفحه شخصی خود در توییتر مدعی شد: ساعت ۲۱ امشب به وقت شرق آمریکا (پنج و سی دقیقه بامداد به وقت ایران) اسناد فساد انتخاباتی در برنامه شان هنیتیِ فاکس نیوز به نمایش گذاشته می‌شود.

سخنگوی کاخ سفید نیز روز چهارشنبه اعلام کرد ۲۳۴ صفحه مدرک در اثبات تقلب صورت گرفته در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر در اختیار داریم.

ترامپ که کارزار سوم نوامبر را به بایدن باخته است، با گذشت پنج روز حاضر به پذیرش این شکست نیست و تلاش می کند با حربه تقلب انتخاباتی مفری برای خود بیابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار