گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

 

کامبیز دیرباز، هنرپیشه سینما و تلویزیون، اولین تصویر از حضور خود در فیلم سینمایی «تک تیرانداز» را در صفحه‎اش منتشر کرد. دیرباز نقش شهید عبدالرسول زرین، برترین تک تیرانداز تاریخ معاصر را ایفا می‎کند.

"روزهای سخت ولی شیرین،
در نقشی که بشدت دوستش میدارم،
فیلم سینمایی تک تیرانداز
به کارگردانی علی غفاری
تهیه کننده ابراهیم اصغری
عکس از:
آرش شاه محمدی
"

کامبیز دیرباز در نقش شهید زرین

 

کیسان دیباج، بازیگر جوان سریال از «سرنوشت» تصویری از خود در این سریال را در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

".قسمت نهم
ازسرنوشت، از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰
شبکه ی ۲
تکرار :
۱:۳۰ ، ۹:۰۰، ۱۶:۲۰ "

سهراب در از سرنوشت

 

علی ضیا، مجری پرطرفدار برنامه‎های تلویزیونی،  با خورش کرفس که معمولا طرفداران کمی دارد شوخی بامزه‌ای کرد. او همچنین با انتشار استوری دیگری در صفحه‎اش از مسئولان مربوطه خواست به خانه بروجردی‎ها که یک مکان تاریخی واقع در شهر کاشان است رسیدگی کنند.

استوری ها علی ضیا

استوری ها علی ضیا

 

سیاوش خیرابی، بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به وعده‌ای که بیش از ۱۰ سال پیش داده بود استوری زیر را در صفحه‌اش منتشر کرد.

سیاوش خیرابی

 

مسعود ده نمکی، کارگردان شناخته شده سینما و تلویزیون با کنایه به نحوه اعمال محدودیت‌ها به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، استوری‎ای را در صفحه‎اش به اشتراک گذاشت.

قرنطینه کله گنجشکی

 

احسان علیخانی، مجری مشهور برنامه «ماه عسل» و «عصر جدید» با بیان اینکه ذخیره خون بیمارستان‎ها به اتمام رسیده و بسیاری از عمل‎ها لغو شده است از مردم خواست در صورت امکان حتما خون بدهند.

اتمام ذخیره های خونی در بیمارستان

 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۱ آبان ۱۳۹۹
+O عشقه !

خخخ گفتم بخندیم!!

خخخ
آخرین اخبار