مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز جذب حامی برای فرزندان آسیب دیده ایتام و محسنین با استفاده از ظرفیت بالقوه کارکنان دولت به منظور طرح ایران مهربان در استانداری البرز انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز گفت : به منظور جذب حامی بابت فرزندان آسیب دیده ایتام و محسنین با استفاده از ظرفیت بالقوه کارکنان دولت نسبت به معرفی رابط طرح اکرام و محسنین آن اداره به استانداری به منظور تسهیل در پیگیری ها و اجرای موفق طرح ایران مهربان اقدامات لازم صورت گرفت .

 مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز بابیان این که اجرای پویش هر کارمند حامی یک فرزند معنوی، افزود: در حال حاضر هزارو۴۲۲ فرزند طرح اکرام ایتام و ۲هزارو ۸۱۱ فرزند طرح محسنین تحت پوشش کمیته امداد البرز هستند که توسط حامیان حمایت می‌شوند.

محمدی فرد گفت: با توجه به مشکلات دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز در تأمین تبلت و گوشی هوشمند، کمیته امداد و نیکوکاران البرزی باهدف بهره‌مندی این  فرزندان از آموزش مجازی و ایجاد شرایط برابر و مناسب برای آن ها، خرید ۳۵۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند را متقبل شدند.

او استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست، افزود: مشارکت حضوری و مراجعه به دفاتر کمیته امداد در قالب این طرح فعلاً انجام نمی‌شود و نیکوکاران می‌توانند در این پویش با نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به‌حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه اکرام امداد اقدام کنند.

محمدی فرد گفت: کمک‌های حامیان از طریق سامانه اکرام، مستقیم به‌حساب ایتام ومحسنین نیازمند واریز و پیامک آن برای شخص حامی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/خ . ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.