مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر گفت: با توجه به کمک های صنعت پتروشیمی و مجموعه نیروها و عوامل دخیل در شهرستان، شرایط بهتری به لحاظ کرونا نسبت به سایر مناطق خوزستان داریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد شنبدی مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر با اشاره به شدید شدن بیماری کرونا در دنیا، کشور و خوزستان گفت: بندرماهشهر با توجه به کمک‌های صنعت پتروشیمی و مجموعه نیرو‌ها و عوامل دخیل، یکی از بهترین شهرستان‌های استان محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه بسیاری از کارشناسان پیش بینی می‌کردند که شرایط ماهشهر با توجه به وجود بنادر پرترافیک و شرایط ترانزیتی خاص آن خطرناک شود، افزود: این شهرستان هم اکنون از هر نظر نسبت به سایر مناطق بهتر است، اما باید مراقبت‌های لازم به عمل آید تا وضعیت قرمز نشود.

شنبدی به کاهش بار بیمارستان‌ها و توجه بیشتر به رعایت اصول بهداشتی جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: جان یک نفر هم برای ما اهمیت زیادی دارد و باید همه تلاش خود را به کار گیریم تا شرایط ما هر چه بهتر شود، البته تقسیم کار خوبی در سطح شهرستان انجام شده است و در حال حاضر به صورت میانگین ۶۰ تا ۷۰ تخت بیمارستانی در اختیار بیماران کرونایی در شهرستان قرار دارد که بین ۳ مرکز درمانی حاجیه نرگس معرفی، بیمارستان نفت و تامین اجتماعی توزیع شده اند.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: با توجه به احتمال افزایش بیماران بستری شده در فصل سرد سال از مسئولان بیمارستان نفت خواهشمندیم یک بخش دیگر به بیماران کرونایی اختصاص دهد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار