حیدری گفت: هیات ورزش‌های همگانی در روز‌های کرونایی فعال‌ترین هیات نسبت به سایرین بود و جای تقدیر دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در دیدار با امید حاجتی رئیس هیات ورزش‌های همگانی ضمن تقدیر از او بخاطر فعالیت‌های موثر و با کیفیت در ایام کرونا گفت: هیات ورزش‌های همگانی در این روز‌ها فعال‌ترین هیات نسبت به سایرین بود.

او افزود: در روز‌های کرونایی خوزستان بود که توانست رتبه‌های برتر را در کشور کسب کند، ضمن اینکه ظرفیت رسانه‌ای ایجاد شده هیات ورزش‌های همگانی باعث ترویج فرهنگ ورزش در ایام کرونا در استان شد.

حیدری با بیان اینکه طی ۵ سال اخیر بیش از یک هزار میلیارد به سیستم ورزشی استان تزریق شد که در حوزه‌های عمرانی و زیر ساختی ورزش تحولات بسیار خوبی شکل گرفت، اظهار داشت: ۱۱۵ چمن مصنوعی، تجهیز مدارس و سازمان زندان‌ها به امکانات ورزشی از جمله اقدامات خوبی بود که با همراهی استاندار خوزستان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان صورت گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان ادامه داد: ظرفیت‌های قانونی و تفاهم نامه‌ای زیادی برای توسعه ورزش‌های همگانی وجود دارد که از جمله آن شورای ورزش هیات همگانی استان است که با تشکیل جلسات می‌توان موانع و مشکلات اجرایی شدن سیاست‌های فدراسیون هیات ورزش‌های همگانی در استان را فراهم کرد.

او بر حمایت از هیات ورزش‌های همگانی تاکید و تصریح کرد: به دلیل اینکه این هیات جامعه هدفش آحاد مردم خوزستان است، بودجه قابل ملاحظه‌ای که وزارت نفت برای توسعه ورزش در نظر گرفته است را به هیات ورزش‌های همگانی اختصاص خواهد داد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.