کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرزگفت: ویژه برنامه‌های هفته ی کتاب و کتابخوانی از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹، در دو سطح مرکز محور و استانی، برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز گفت: ویژه برنامه‌های بیست و هشتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی در کانون البرز از ۲۴ لغایت ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

از ۲۴ تا ۲۸ هر روز یکی از  مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  البرز،   با موضوع کتاب‌های کهن محتوای فرهنگی هنری ادبی تولید خواهد کرد، کودک و  کتاب عنوان کلی برنامه‌های مرکز محور هفته کتاب  در این استان بوده  و متون کهن گلستان سعدی، شاهنامه،  مرزبان‌نامه، مثنوی معنوی، سندبادنامه، کلیله و دمنه و آثار عطار نیشابوری محتوایی هستند که مربیان فرهنگی هنری ادبی کانون  در مراکز ثابت و سیار بر مبنای این منابع، آثار فرهنگی هنری ادبی خود را تولید کرده و در فضای مجازی منتشر خواهند کرد.

علاقه‌مندان برای آشنایی با این برنامه‌ها و جزئیات آن و می‌توانند با شماره ۳۲۸۲۸۰۸۲ روابط‌عمومی اداره کل کانون البرز، تماس بگیرند.

انتهای پیام / ر . ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.