رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا از دستگیری دو سارق لوازم خودرو به همراه کشف خودرو و موتورسیکلت سرقتی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رضا حیدری رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا اظهار داشت: دوشنبه ۱۹ آبان ماه حوالی ساعت یک ظهر عوامل گشت کلانتری ۱۱۰ شهدا جهت پیشگیری از سرقت در خیابان جعفری یک خودروی پراید مسروقه را کشف کردند که در همین حین ماموران به موتورسواری که در حال پرسه زنی بوده مشکوک شدند و موتورسیکلت را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران گشت از راکب موتورسیکلت درخواست مدارک کردند که وی به ماموران اعلام کرد که مدارک به همراه ندارد و ماموران بعد از استعلام متوجه شدند موتورسیکلت مذکور سرقتی است.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: پس از این جریان، ماموران به سر صحنه پراید سرقتی باز گشتند و متوجه شدند که خودروی پراید هنوز داغ است و با بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد که یک نفر از دو نفری که سوار بر موتورسیکلت بودند، خودروی مسروقه را پس از سرقت لوازمش به خیابان جعفری آورده و رها کرده است.

وی افزود: پس از دستگیری متهمان، آن‌ها توسط واحد گشت به همراه یک دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی به کلانتری منتقل شدند. این دو سارق ۳۴ ساله هستند و حدود ۳ سال پیش در زندان بزرگ تهران با یکدیگر آشنا شده‌اند و هر دو نفر هم به دلیل سرقت محتویات خودرو روانه زندان شده بودند که مجدد با هم به سرقت رفته و به ۲۱ فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو اعتراف کردند.

رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا تصریح کرد: پس از شناسایی مالباخته‌های پرونده، افراد به کلانتری دعوت و هر دو سارق را شناسایی کردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار