دلایل غیبت ۳ ملی پوش بسکتبال ایران در رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا چیست؟

۳ ستاره تیم ملی بسکتبال کشورمان در پنجره دوم رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا حضور ندارند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجره دوم مسابقات بسکتبال انتخابی کاپ آسیا ۸ و ۹ آذر در کشور قطر برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان در این پنجره به مصاف عربستان و سوریه خواهد رفت.

اردوی تیم ملی بسکتبال کشورمان قرار است از شنبه ۲۴ آبان ماه زیر نظر مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی آغاز شود. لیست نهایی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال فردا اعلام خواهد شد. البته بازیکنانی هستند که برای حضور در اردوی تیم ملی مشکلاتی دارند.

مسعود قاسمی (مدیر تیم‌های ملی بسکتبال کشورمان) در گفت و گو با خبرنگار ما عنوان کرد: حامد حدادی ملی پوش کشورمان که در تیم سیچوآن چین حضور دارد برای این رقابت‌ها تیم ملی بسکتبال کشورمان را همراهی نخواهد کرد. تیم بسکتبال سیچوآن که در لیگ چین رقابت نزدیکی با حریفان دارد به حامد حدادی نیاز دارد.

او افزود: صمد نیکخواه بهرامی هم که در حال حاضر به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه است نمی‌تواند در اردوی تیم ملی حاضر شود و در این رقابت‌ها به تیم ملی بسکتبال ایران کمک کند.

قاسمی در پایان خاطر نشان کرد: بهنام یخچالی هم که در تیم رستوک آلمان حضور دارد به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکل رفت و آمد به کشور آلمان رو به رو است، اما فدراسیون در حال مذاکراه با باشگاه رستوک است تا بتواند بهنام یخچالی را به اردوی تیم ملی برساند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار