زمان ممنوعیت فعالیت صنوف مشمول محدودیت کرونایی در بوشهر و برازجان از ۱۸ به ۲۰ تغییر یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اتاق اصناف مرکز استان بوشهر اعلام کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، ساعت کار صنوف مشمول تعطیلی در شهرهای بوشهر و برازجان از ساعت ۱۸ به ۲۰ تغییر یافته است و این مشاغل می‌توانند از امروز به مدت یک ماه تا ساعت ۲۰ (۸ شب) به فعالیت خود ادامه دهند.

در این اطلاعیه آمده است: پیگیری‌های اتاق اصناف مرکز استان در این زمینه ادامه دارد.

صنوف گروه‌ ۲، ۳ و ۴ مشمول محدودیت کرونایی هستند و طبق مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا از امروز تا ۲۰ آذر باید ساعت ۱۸ به کار خود پایان می‌دادند.

این موضوع با اعتراض واحدهای صنفی مواجه شده بود.


بیشتر بخوانید


مشاغل گروه ۲ شامل پاساژ، مراکز خرید و فروش موارد غیرغذایی، تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مساجد، مراکز متبرک و زیارتگاه‌ها، فعالیت شرکت‌ها و انجام دورکاری، آبمیوه فروشی، مراکز طبخ غذا با پذیرش مشتری، قنادی و خشکبار، آرایشگاه مردانه و فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، بازار فروش خودرو، مراکز شماره گذاری و مشاورین املاک، فرش و موکت، اسباب بازی فروشی، فروش لوازم خانگی، خدمات چاپ و فعالیت‌های وابسته، آتلیه و عکاسی، پرده‌فروشی، مبلمان، کیف و کفش، نوشت افزار و خرازی، کادویی، تزئینات داخلی، خیاطی، فروش پوشاک و پارچه، است.

مشاغل گروه ۳،  آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسرا‌ها و سایر آموزشگاه‌ها، کتابخانه‌ها و مهد‌های کودک، استخر‌های سرپوشیده، سینما تئاتر و مراکز مشابه، مساجد و مصلا، دانشگاه‌ها، مدارس و حوزه‌های علمیه، موزه و باغ موزه‌ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، کاهش زمان فعالیت مترو و حمل و نقل درون شهری، برگزاری آزمون‌های حضوری، را در بر می‌گیرد.

مشاغل گروه ۴ شامل برگزاری مراسم اجتماعی و فرهنگی، باشگاه‌های ورزشی و ورزش‌های پربرخورد، انجام دورکاری شاغلین گروه حساس، کافه قهوه خانه و چایخانه، مراکز عرضه مواد دخانی، باغ وحش، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی، استخر‌های سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی سالنی و مدارس شبانه روزی است.

اما واحد‌های صنفی که مشمول تعطیلی نیستند عبارتند از: میادین میوه و تره‌بارف فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رستوران‌ها ساندویچی‌ها و پیتزا فروشی‌ها و طباخی‌ها فقط به صورت بیرون بر، نانوایی‌ها، میوه فروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها، مراکز فروش محصولات پروتئینی (ماهی و میگوفروشی، قصابی و مرغ فروشی) پخش مواد غذایی و لوازم پزشکی.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.