تیم فوتبال مس کرمان برای فصل جدید لیگ دسته یک، بازیکنان زیادی جذب کرده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال مس کرمان که فصل گذشته برحسب تفاضل گل کمتر نسبت به آلومینیوم اراک از صعود به لیگ برتر ناکام ماند، برای فصل جدید دست به تغییرات پرشماری زده تا این فصل را به فصل صعود خود تبدیل کند.  

مسئولان باشگاه مس کرمان پس از قطع همکاری با مجتبی حسینی، سکان هدایت تیمشان را به رضا مهاجری سپردند و با قراردادی ۳ ساله جایگاه او روی نیمکت سرمربیگری نارنجی پوشان را تثبیت کردند.  

مس کرمان تا به اینجای کار محمد خزایی، عظیم گوک، سلمان بحرانی، امیر طاهر، جواد جلالی، پیام ملکیان، مصطفی سالاری، محمد حسین مهرآزما، حمید طاهری فرد، محمود شفیعی، میلاد غریبی، مهدی عسگری، امین کاظمیان، مصطفی احمدی، بهرام رشید فرخی، پیمان میری، محمد پورمحمد، وحید اسماعیل بیگی و ماهان رحمانی را به خدمت گرفته و بیشتر بازیکنان فصل گذشته خود را از دست داده است.  

به این ترتیب شاکله و استخوان بندی نارنجی پوشان کرمانی در فصل جدید تا حدود زیادی دستخوش تغییر شده و باید دید تیم مهاجری می‌تواند با هماهنگی و کیفیت فنی بالا جواز صعود به لیگ برتر را به دست بیاورد یا ناکامی این تیم در بازگشت به سطح اول فوتبال کشور ۷ ساله خواهد شد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار