رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: هم اکنون ۱۵ هزار دستگاه موتورسیکلت در پارکینگ‌های این استان توقیف شده و مشمول تسهیلات ویژه برای ترخیص است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرهنگ برزو مرادی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: این موتورسیکلت‌ها قبل از سال ۱۳۹۸ به علت جرایم مختلف توقیف شده‌اند و در ۱۸ پارکینگ سطح استان نگهداری می‌شوند.

او افزود: پلیس راهنمایی رانندگی در نظر دارد طبق دستور کشوری به منظور حمایت از مردم این وسایل نقلیه را با ارایه تسهیلات ویژه از جمله بخشوده شدن جرایم دیرکرد، معافیت از داشتن بیمه نامه شخص ثالث و گواهینامه موتورسیکلت ترخیص کند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان بیان کرد:طبق تاکیدات فرماندهی انتظامی کردستان این اقدام در استان با تسهیلاتی فراتر از سایر نقاط خواهد بود و تصمیم بر آن داریم تا هزینه پارکینگ با حداکثر تخفیف به متقاضیان ارایه شود که شامل هر شبانه روز ۴۸۰ تومان در مرکز استان ۳۰۰ تومان در شهرستان‌ها است.

او با اشاره به اینکه این فرصت استثنایی به مدت ۲ ماه تا ۱۸ آذر اجرا می‌شود، افزود: در این طرح تمام موتورسیکلت‌های دارای پلاک قدیم و ملی به جز دستگاه‌های بالای ۲۵۰ سی‌سی امکان ترخیص دارند که صاحبان این وسایل نقلیه باید به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کرده و درخواست خود را ارایه و نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

سرهنگ مرادی گفت: در پایان این دو ماه، اگر موتورسیکلتی در پارکینگ‌ها ماند و مالک یا متصرف آن مراجعه نکرد، با دستور قضایی وسیله نقلیه فروخته و مبلغ آن تا ۶ ماه نگهداری می‌شود و مجدد اگر مالک یا متصرف در این ۶ ماه هم مراجعه نکند، مبلغ به حساب خزانه واریز خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.