مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از اجرای فاز دوم تابلو‌های جامع گردشگری در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حمزه‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: با توجه به تعدد آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان آذربایجان شرقی، در راستای ساماندهی و معرفی جامع مسیر‌های گردشگری با همکاری اداره راهداری آذربایجان‌شرقی، در فاز دوم پروژه تابلو‌های جامع گردشگری، هفت فقره تابلوی معرفی آثار تاریخی و گردشگری در مبادی ورودی استان و شهر تبریز، نصب خواهد شد.

او به مسیر‌های تعیین‌شده برای نصب سری دوم تابلو‌های جامع گردشگری استان، اشاره کرد و گفت: هفت تابلوی مذکور در مسیر‌های زنجان، میانه، هشترود، بستان‌آباد، تسوج، ورودی مشگین‌شهر، جلفا و مسیر دریاچه ارومیه (جزیره اسلامی) نصب می‌شود که مسیر‌های دسترسی آن‌ها به ‌صورت دو زبانه معرفی شده است.

او افزود: در فاز دوم نصب تابلو‌های راهنمای گردشگری، در هر تابلو پنج الی شش اثر تاریخی واقع‌شده در مسیر‌های گردشگری معرفی شده‌اند که در این راستا ۲۴ اثر استان در تابلو‌های جدید محور‌های مواصلاتی درج شده است.

 حمزه زاده گفت: پیش از این نیز در مرحله اول نصب تابلو‌های گردشگری، هفت تابلو در محور‌های مواصلاتی نصب‌شده که در مجموع ۳۰ اثر تاریخی و گردشگری استان در آن‌ها معرفی شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.