مرکز نیکوکاری "شهدای گمنام" در دانشگاه علوم پزشکی قزوین آغاز به کار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در  مراسمی با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و کمیته امداد، نخستین مرکز نیکوکاری در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با عنوان "شهدای گمنام" آغاز بکار کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و بهداشتی استان قزوین در این مراسم گفت:دانشگاه مرکز فرهنگ سازی و اندیشه ورزی است از این رو در عرصه نیکوکاری نیز دانشگاه پیشگام و جلودار است تا فرهنگ انفاق و نیکوکاری را در جامعه بسط دهیم.

حجت الاسلام حسین حیدری ادامه داد: فعالیت‌های نیکوکارانه در دانشگاه وجود داشته و دارد، ولی با تأسیس این مرکز تلاش‌ها متمرکز و پرقدرت‌تر خواهد شد و شاهد رشد روزافزون خدمت رسانی به نیازمندان خواهیم بود.

در ادامه معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری را احیای کارکرد‌های مساجد و تقویت فرآیند شناسایی، ارتباط و تعامل با اشخاص حقیقی و حقوقی تأثیرگذار به منظور استفاده بهینه از ظرفیت آنان در راستای رفع مشکلات محرومان است.

وی تأکید کرد: خدمت به محرومان و نیازمندان در مراکز نیکوکاری با سهولت بیشتری امکان پذیر است چراکه اداره کنندگان مرکز نیکوکاری هیچ وابستگی به ادارت دولتی و کمیته امداد نداشته و فعالیت آن‌ها در این مراکز خیرخواهانه است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یادآورشد: اداره کنندگان مرکز نیکوکاری یک جمع چند نفره هستند که در کنار آن‌ها سایر افراد فعالیت داشته و به خدمت به نیازمندان می‌پردازند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.