مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز گفت: در پی شیوع کرونا و افزایش مرگ و میر ناشی از آن، تمام راه‌های دسترسی به وادی رحمت تبریز مسدود و ورود به این مجموعه ممنوع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، جلالی  مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با اشاره به تصمیمات ستاد پیشگیری از کرونا در شهرداری تبریز، گفت: با توجه به حجم بالای اموات کرونایی و نیز ایجاد ازدحام ناشی از تشییع و تدفین، محدوده وادی رحمت یکی از کانون‌های خطرناک شیوع  بیماری کرونا به شمار می‌آید.

او افزود: به منظور ممانعت از ایجاد خطر برای شهروندان و پرسنل زحمتکش این مجموعه، از امروز ضمن ایجاد محدودیت‌های شدید، تمام راه‌های دسترسی به وادی رحمت مسدود می‌شود.

او با اشاره به اینکه برای انجام تشریفات نماز میت، تشییع و تدفین، فقط بستگان درجه یک اموات اجازه حضور در وادی رحمت را خواهند داشت، گفت: برای هر متوفی  فقط سه خودروی حامل بستگان درجه یک  مجاز به حضور در وادی رحمت هستند.

جلالی با تاکید بر اینکه تمام محدودیت‌های اعمال شده با هدف تامین سلامت شهروندان اتخاذ شده است، گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری نیروی انتظامی با هرگونه تجمع در وادی رحمت مقابله خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.