باشگاه پرسپولیس در نامه ای رسمی به قضاوت دیدار با سایپا اعتراض کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه در نامه‌ای رسمی، ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدام‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، دپارتمان و جامعه داوری کشور برای ارتقاء سطح داوری رقابت‌های فوتبال ایران، نسبت به قضاوت داور مسابقه پرسپولیس و سایپا از سری مسابقات هفته اول دوره بیستم لیگ برتر (جام خلیج فارس) اعتراض کرد.

یک اخراج اشتباه و کارت زرد‌های متعدد، عدم اعلام یک پنالتی به نفع سرخپوشان و به کار رفتن ادبیات نامناسب از سوی داور در برخورد با بازیکنان از جمله مواردی بوده که در رابطه با قضاوت داور این مسابقه مورد اعتراض باشگاه قرار گرفت.

باشگاه پرسپولیس همچنین خواستار وحدت رویه در تصمیم‌های داوران در مجموعه مسابقات به منظور برقراری عدالت و ایجاد شرایط برابر در رقابت بین تیم‌ها، در این زمینه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۲۱:۲۳ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
آقایان لنگی اگر در مسابقه ای به شکلی برنده از زمین ( ناداوری ، برنده اعلام شدن توسط کمیته اخلاق ، انضباتی و ...) حق مسلم خود می دانند ، اگر خدا نکرده بحق مساوی یا ببازند و یا یکی از بازیکنان آنها اخراج شود صدای اعتراضشان بلند می شود ، و به درو دیوار می کوبند و به انحای مختلف جهت تغییر نتیجه خود را به آب و آتش می زنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
مطمئنی شرایط تیم کیسه رو نمیگی؟ اون تیمی که چهار ساله به زمین و زمان میکوبه که ناکامیشو گردن دیگران بندازه کیسست نه پرسپولیس حتی امسالم که پرسپولیس رو وزیر نابود کرد و حتی ازش بازیکن به کیسه داد بازم نتیجه نگیرند میگند زکی پور رو وزیر فراری داد وگرنه ما قهرمان میشدیم
آخرین اخبار