مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری از تلاش این اداره کل در خصوص اتصال روستای استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرتضی بلالی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی در روستای چهارموران از توابع شهرستان کوهرنگ ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی در استان گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور، ارائه خدمت به مردم روستا‌ها از موضوعات با اولویت بالا در این اداره کل است.

او افزود: اتصال روستا‌ها به شبکه ملی اطلاعات یکی از مطالبات اصلی مردم است که با توجه به شیوع ویروس کرونا در ماه‌های اخیر، نیاز اتصال روستا‌ها بیش از پیش احساس می‌شود.


بیشتر بخوانید


بلالی ضمن اشاره به اتصال دو مدرسه در روستای چهارموران به شبکه ملی اطلاعات، اضافه کرد: بیشترین تلاش خود را به کار برده ایم تا با ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی، امکان بهره مندی مردم روستا از اینترنت پرسرعت، جهت دریافت خدمات را فراهم کنیم.

اوبا بیان اینکه اینترنت پرسرعت برای ادامه تحصیلات دانش آموزان و دانشگاهیان در روستا‌ها الزامی است ادامه داد: در تلاش هستیم تا با استفاده اشتراکی اپراتور‌ها از سایت‌های تلفن همراه، در راستای ارتقا زیرساخت‌های ارتباطی و افزایش سرعت اینترنت در روستا‌های محروم استان، با سرعت بیشتری خدمات مناسبی به مردم ارائه شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.