علی ویسی گفت: با کمک بنیاد مستضعفان ۵۰ عدد کپسول اکسیژن تهیه و تحویل شبکه بهداشت مریوان داده شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد علی‌ویسی مدیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در سروآباد با اشاره به تحویل ۵۰ کپسول اکسیژن به شبکه بهداشت مریوان گفت: این کپسول‌های اکسیژن ۱۰ لیتری است و شبکه بهداشت آن‌ها را در اختیار ۲ بیمارستان بوعلی و فجر مریوان قرار داده تا مورد استفاده بیماران کرونایی دچار مشکل تنفسی قرار گیرد.

او یادآور شد: با توجه به گسترش شیوع کرونا در شهر مریوان، شبکه بهداشت این شهرستان نیاز به کپسول اکسیژن پیدا کرد و پس از درخواست از بنیاد مستضعفان این کپسول‌ها از تهران تهیه و تحویل شبکه بهداشت شد.

علی‌ویسی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان از زمان شیوع کرونا ۱۰ هزار عدد ماسک نیز در میان روستاییان و مردم نیازمند شهر و روستا‌های منطقه توزیع کرده است، اضافه کرد: بهار امسال نیز ۳۰ دستگاه ضدعفونی با محلول آن از طریق دهیاری‌ها و شهرداری سروآباد و اورامان تخت توزیع شد تا در ضدعفونی معابر و اماکن عمومی مورد استفاده قرار گیرد.

مدیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در سروآباد با اشاره به باز بودن مدارس روستایی این شهرستان افزود: در نظر داریم بزودی پنج هزار عدد ماسک هم میان مدارس روستایی و برای استفاده دانش‌آموزان توزیع کنیم.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.