مرتضی کرمانی مقدم، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره مسائل این باشگاه، تیم ملی و فدراسیون فوتبال نکاتی را مطرح کرد.

مرتضی کرمانی مقدم، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب جعفر سمیعی، مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس و انتصاب هم زمان او به عنوان سرپرست حراست وزارت ورزش و جوانان گفت: سمیعی باید تمام تمرکزش را روی باشگاه پرسپولیس بگذارد، زیرا اگر این طور نشود، دوباره همان مشکلات قبلی پیش می‌آید و تنها باشگاه پرسپولیس و هوادارانش ضربه می‌خورند. به اعتقاد من سمیعی باید یکی از این پُست‌ها را انتخاب کند.  

کرمانی مقدم در واکنش به فعالیت برخی مدیران در چند پُست و خانه نشینی اهالی فوتبال گفت: اتفاق خوبی نیست که برخی از پیشکسوتان باتجربه که با فوتبال بزرگ شده‌اند، راس کار نیستند، اما کسانی که شاید از فوتبال شناخت درستی ندارند، وارد فوتبال شده‌اند و سیاست را با فوتبال تلفیق کرده و هم زمان چند پُست دارند. به اعتقاد من وزارت ورزش و جوانان حتما باید با این موضوع برخورد کند.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره تغییرات ایجاد شده در اساسنامه فدراسیون فوتبال بیان کرد: درباره این مسائل اطلاع چندانی ندارم، اما اگر فیفا فدراسیون را مجبور کرده است که اساسنامه را تغییر دهد، تغییرات ایجاد شده قطعا خوب خواهد بود.  

او درباره آغاز اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان و شانس این تیم برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ تصریح کرد: اسکلت تیم ملی حفظ شده است و شاید چند تغییر ایجاد شده باشد. اسکوچیچ مربی خوبی است و در تیم های فوتبال صنعت نفت  و ملوان نشان داده که مربی با دانشی است. من فکر می‌کنم که ما شانس صعود به جام جهانی را داریم و در این مسیر می‌توانیم موفق شویم.  

کرمانی مقدم در واکنش به محرومیت منتقدان از سوی فدراسیون فوتبال اذعان کرد: محرومیت منتقدان به فدراسیون فوتبال، موضوع خوبی نیست و فدراسیون باید انتقاد پذیر باشد. فدراسیون فوتبال باید از نقطه نظرات مثبت استفاده کند و نسبت به نظرات نا به جا نیز می‌تواند محترمانه واکنش نشان دهد؛ اما کار‌هایی مانند محروم کردن افراد باید کنار گذاشته شود و مسئولان فدراسیون باید انتقاد پذیر باشند.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: متاسفانه بازیکن  ما را محروم کرده‌اند و چند بازیکن ما هم به دلیل اخطار‌هایی که گرفته‌اند نمی‌توانند در بازی فینال حضور داشته باشند. با این حال، تیم فوتبال پرسپولیس روح بزرگی دارد و آن قدر قوی است که بازیکنان جایگزین بتوانند جای خالی بازیکنان دیگر را پر کنند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار