رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۳۹ نفر رسید که در صورت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی شاهد افزایش آن خواهیم بود.

رشید حیدری مقدم ,رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت :در ۲۴ ساعت گذشته  ۸۶۸ نفر  با علائم تنفسی به اورژانس بیمارستان ها  مراجعه کردند که ۱۳۹ نفر از آن ها دربیمارستان بستری شدند.

او ادامه داد: ۱۷ نفر در آی سی یو بستری و ۱۲ نفر در اثر بیماری کرونا جان باختند و حال ۵۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا هم وخیم گزارش شده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد:متاسفانه با فوت ۱۲ نفر در طی ۲۴ ساعت گذشته آمار جان باختگان در استان همدان به ۱۰۰۴  نفر افزایش یافت.

حیدری مقدم با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۷ هزار و ۵۴۵ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند,اظهار داشت:اسد آباد ۲۲۷،بهار ۴۳۵،تویسرکان ۴۴۹،رزن ۲۸۱،درگزین ۱۲۱،فامنین ۱۲۲،کبودراهنگ ۴۶۳،ملایر هزار و ۴۴۲،نهاوند ۸۴۷و همدان دوهزارو ۹۵۶ نفر به بیماری کرونا مبتلا شدند.

او اضافه کرد:در این مدت  ۲۰۲ مسافر در استان هم به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود:فاصله کافی را با افرادی که سرفه یا عطسه می کنند رعایت کنید و هنگامی که رعایت فاصله فیزیکی ممکن نیست از ماسک استفاده کنید .

رشید حیدری مقدم درادامه تاکید کرد:اگر احساس بیماری یا خستگی می کنید در خانه بمانید و درصورت مشاهده تب،سرفه و بدن درد به پزشک مراجعه کنید. 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار