رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران خبر داد؛

کشف ۱۹ بطری آب معدنی حاوی تریاک/ زوج قاچاقچی موادمخدر دستگیر شدند

سرهنگ حسنوند از دستگیری یک زوج قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲۰ کیلو تریاک جاسازی شده در ۱۹ بطری آب معدنی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: با دریافت گزارش مردمی و رصد‌های اطلاعاتی مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارد مقداری مواد مخدر را از استان‌های شرقی کشور خریداری و به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

وی ادامه داد: در ادامه تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با همکاری همسرش تحت پوشش مسافرت خانوادگی با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری محموله مواد مخدر را تهیه و پس از گذشتن از استان هرمزگان به شهر تهران منتقل کرده است.

سرهنگ حسنوند گفت: با تکمیل رصد‌های اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور دستگیری و جلب متهمان اخذ شد و تیمی از ماموران پایگاه نهم به شهرستان " رودان" از توابع استان هرمزگان اعزام شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت تصریح کرد: با همکاری مشترک پلیس شهرستان رودان محور‌های مواصلاتی به شهرستان رودان کنترل و خودروی متهمان شناسایی و ماموران اعزامی موفق شدند در عملیاتی مشترک خودروی سواری متهمان را متوقف و این زوج قاچاقچی را دستگیر کنند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی متهمان ۱۹ بطری آب معدنی حاوی تریاک در مجموع به وزن ۲۰ کیلو کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خاطر نشان کرد: متهمان به مقر پلیس منتقل شدند و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار