رئیس آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه یزد گفت: با توجه به مجازی شدن آموزش‌ها در سال جاری، دانشگاه یزد اقدام به تأسیس اولین استودیو تخصصی آموزش‌های آزاد و مجازی کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی اکبر تدین، رئیس آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه یزد با تأکید بر تأثیر گذاری فیلم‌های آموزشی بر فرآیند یادگیری، گفت: مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه یزد، اقدام به راه‌اندازی و تجهیز اولین استودیو تخصصی برای تولید محتوا‌های ویدیویی آموزشی کرده است.

او این استودیو را اولین استودیو تخصصی در برنامه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ یزد برشمرد و افزود: تهیه محتوا‌های ویدیویی آموزشی دروس دانشگاهی و همچنین دوره‌های مهارتی، تهیه محتوا‌های آموزشی تعاملی و تلفیقی، امکان برگزاری کلاس‌های مجازی به صورت حرفه‌ای و ضبط با کیفیت آموزش‌های حرفه‌ای از اهداف تجهیز این استودیو است.

تدین با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته برای تجهیز این استودیو ادامه داد: این استودیو مجهز به دوربین فیلم برداری حرفه‌ای، سیستم صوتی و میکسر صوت صدای استاد و دانشجویان، تجهیزات نورپردازی، تخته هوشمند و سیستم‌های تخصصی تدوین است.

رئیس آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه یزد اظهار کرد: اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ یزد برای ایجاد محتوای ویدیویی دروس خود می‌توانند درخواست خود را از طریق دانشکده متبوع به مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه ارسال کرده تا در نوبت استفاده از استودیو قرار‌گیرند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.