معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان گفت: گلخانه مکانیزه تولید صیفی‌جات در راوند کاشان با بیش از هشت میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال از سامانه کارا در قالب طرح‌های اشتغال‌زایی و با حمایت فرمانداری کاشان تکمیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسعود خاندایی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان گفت: گلخانه مکانیزه تولید صیفی‌جات با بیش از هشت میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال از سامانه کارا در قالب طرح‌های اشتغال‌زایی و با حمایت فرمانداری کاشان تکمیل شد.

مسعود خاندایی با بیان اینکه تامین گاز، سوخت گازوییل و همچنین افزایش سهمیه آب برای کشت و کار از جمله مشکلات این مجموعه بود افزود: با رفع مشکلات، اکنون این گلخانه در حال تولید گوجه‌فرنگی با کیفیت بسیار عالی است.

او با بیان اینکه این مجموعه گلخانه‌ای به صورت مستقیم برای چهار نفر اشتغال‌زایی کرده است گفت: توجه به تولید محصولات کشاورزی کم‌آب‌بر و با کیفیت مطلوب در سطح این شهرستان به صورت مکانیزه و پیشرفته می‌تواند در تنظیم بازار و برطرف کردن نیاز‌های مردم موثر باشد.

در حال حاضر کاشان با ۲۷ هکتار، بالاترین سطح زیر کشت محصولات گلخانه‌ای را در بین شهرستان‌های کویری استان اصفهان به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار