چهار هزار و ۵۱۲ دانش‌آموز، ۹۱۲ دانشجو و ۱۲۰ طلبه تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نجف علی حیدری قائم مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: فرزندان مددجویان کمیته امداد استان با تلاش و همت والای خود موفق به کسب رتبه‌های سه رقمی در کنکور سراسری شده اند.

او افزود: توسعه عدالت آموزشی در راستای ایجاد زمینه تحصیل دانش‌آموزان نیازمند و راه‌یابی آن‌ها به بهترین دانشگاه‌های کشور از رویکرد‌های این نهاد است.


بیشتر بخوانید


حیدری بابیان اینکه این سه دانش‌آموز در رشته‌های پزشکی، حقوق و دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده‌اند اضافه کرد: همچنین چهار دانش‌آموز دیگر نیز با تلاش و پشتکار خود رتبه زیر سه هزار کسب کرده اند.

او با اشاره به ارائه مشاوره تحصیلی به دانش‌آموزان و ایجاد زمینه بهره‌مندی آن‌ها از خدمات مؤسسات آموزشی ادامه داد: دانش‌آموزان پشت کنکور از مشاوره تحصیلی رایگاه بهره‌مند و برنامه‌ریزی و راهنمایی‌های لازم را دریافت می‌کنند.

حیدری بابیان اینکه چهار هزار و ۵۱۲ دانش‌آموز، ۹۱۲ دانشجو و ۱۲۰ طلبه تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند گفت: تمامی دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت از خدمات پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی و شهریه «ویژه دانشجویان» بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار