مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان گفت: با کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی در شهرستان رو به رو هستیم و انتظار داریم مسئولان برای حل این مشکلات کمک کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امین محمد داد مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان در نشست با نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی شهرستان، انتظار داریم با همت و تدبیر نماینده مردم در مجلس نیازهایمان در این بخش‌ها تامین شود.

او با اشاره به اینکه توسعه آموزش و پرورش، توسعه همه زیر ساخت‌ها به شمار می‌رود، افزود: با توجه به قرار گرفتن صنعت نفت و گاز در شهرستان کنگان، لازم است این صنایع به آموزش و پرورش به ویژه در این شرایط کرونایی بیشتر توجه کنند.

مدیر آموزش و پرورش کنگان بر پوشش اینترنت به ویژه در روستا‌های جنوبی این شهرستان و تهیه گوشی‌های هوشمند برای دانش آموزان بی بضاعت تاکید کرد.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس یازدهم نیز گفت: هرگونه پیشرفت در جامعه، چه فرهنگی، چه سیاسی و چه  اقتصادی منشاء آن آموزش و پرورش است.

او  کار آموزش و پرورش را یافتن استعداد‌ها دانست بر آمادگی کامل خود برای کمک به تحقق اهداف این حوزه تاکید کرد.

تاکید بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام در عسلویه

 نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، عسلویه، دیر و جم در مجلس در ادامه بررسی نیازهای حوزه انتخابیه، به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از مسیر ورودی روستا‌های دهنو و کلات و همچنین از بزرگراه بندو-بزباز در شهرستان عسلویه بازدید کرد.

در این بازدید مقرر شد اعتبار لازم برای آسفالت مسیر روستا‌های یاد شده اختصاص داده شود و همچنین طرح‌های نیمه تمام در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.