رئیس آکادمی ملی المپیک درباره خدمات این آکادمی به ورزشکاران توضیحاتی را مطرح کرد.

رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه آیین گشایش دوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزش بیان کرد:  دوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزش با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا به صورت وبینار برگزار شد. ۲۵ نفر از میهمانان برجسته در این مراسم حاضر هستند. ۱۶ دانشگاه و نهاد علمی هم روی این همایش نظارت ویژه دارند.

او ادامه داد: مباحث مهمی در این همایش مطرح شده است. مهم‌ترین آن فناوری‌های ورزشی است که به توجه به شیوع ویروس کرونا می‌تواند کمک زیادی به ما در ادامه مسیر کند. امیدواریم دستاورد‌های علمی این همایش به پیشرفت ورزش کمک می‌کند.

قراخانلو درباره اقدامات آکادمی ملی المپیک برای ورزشکاران اظهار کرد: یک بخش از کار ما که مربوط به تمرینات ورزشی است، به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است، اما برای سهمیه آوران المپیک برنامه ویژه ای تدارک دیده ایم. حسن تفتیان، حمیده عباسعلی، تیم ملی شمشیربازی و ... به شکل قرنطینه در آکادمی تمرین می کنند. درب آکادمی به روی قهرمانان  باز است. آکادمی خود را ملزم به حمایت از قهرمانان می داند.  

او در مورد دلخوری احسان حدادی از اعضای کمیته ملی المپیک بیان کرد: بعید می‌دانم حدادی از ما دلخور باشد. صالحی امیری و اعضای اجرایی کمیته ملی المپیک برای حمایت و کمک به ورزشکاران از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند. حدادی هم همیشه از این حمایت‌ها برخوردار بوده است. حدادی طبق خواسته خودش به آلمان سفر کرد و جراحی شد.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار