مدیر امور بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: بیش از صد مطب و کلینیک خصوصی درالبرز در طرح تریاژ روبه جلوی بیماران کرونایی مشارکت دارند.

کوروش سلیمی، مدیر امور بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،با بیان این که طرح تریاژ رو به جلودر سراسر استان در حال اجرایی شدن است، گفت: بسیاری از افراد به دلیل ترس از آلودگی بیمارستان ها در مراحل ابتدایی که علائم اولیه بیماری را دارند به بیمارستان ها مراجعه نمی کنند که همین امر باعث شد  بیش از صد مطب و کلینیک و مرکز درمانی در سطح استان البرز آموزش های لازم را در خصوص تشخیص کرونا ببینند.

مدیر امور بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: در مراکز درمانی سطح شهر نیز  پزشکان عمومی  زیر نظر متخصصان عفونی و داخلی هستند و شهرواندان می توانند در صورت ابهام در تشخیص بیماری کرونا ازآنان مشاوره آنلاین و یا تلفنی بگیرند.

سلیمی گفت:  با اجرای این طرح بار مراجعه افراد به بیمارستان ها کم می شود و مردم با آسودگی خاطر در مراحل اولیه بیماری مراجعه می کنند و بیماری راحت تر کنترل می شود و علائم شدید نمی شوند.

انتهای پیام/ ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.