مدیر خدمات آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: شش هزار و ۳۵۷ نفر از داوطلبان رشته‌های آموزشی در آزمون‌ های ورودی سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ در دانشگاه فردوسی پذیرفته شدند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر جواد ساده مدیر خدمات آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: در سال تحصیلی جدید و در مقطع کارشناسی تعداد سه هزار و ۱۹۵ نفر واجد حضور در این دانشگاه شدند که طبق اعلام معاونت آموزشی دانشگاه، این دانشجویان از روز شنبه ۱۷ آبان ماه تحصیل خود را به صورت مجازی آغاز کردند.

او افزود: در مقطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد نیز دو هزار و ۵۵۲ نفر توانستند پس از گذراندن مراحل آزمون ورودی در این دانشگاه پذیرفته شوند و سال تحصیلی خود را از روز شنبه ۱۰ آبان ماه به صورت غیر حضوری آغاز کنند.

بیشتر بخوانید


مدیر خدمات آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به پذیرش ۵۰۹ نفر در مقطع دکتری ادامه داد: این دانشجویان نیز بعد از شرکت در آزمون و اعلام چند برابر ظرفیت به دانشگاه، در مصاحبه‌هایی که به صورت غیر حضوری ترتیب داده شد شرکت کردند و با کسب نمره قابل قبول توانستند مجوز ثبت نام در این دانشگاه را به دست آورند.

ساده بیان کرد: در رشته دکتری عمومی دامپزشکی تعداد ۹۱ نفر و دکتری تخصصی دامپزشکی نیز ۱۰ نفر توانستند شرایط حضور در این دانشگاه را به کسب کنند.

او تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی، تمام کلاس‌های آموزشی دانشجویان نو ورود این دانشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.