فرمانده انتظامی مراغه از تداوم اجرای طرح نظارت بر صنوف در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت شهروندان خبر داد و گفت: در این راستا ۳۲ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سرهنگ الهوردیان  فرمانده انتظامی مراغه گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و با توجه به وضعیت شهرستان از نظر ابتلا به بیماری کرونا و در جهت پیشگیری از شیوع این ویروس، تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف، در دستور کار پلیس قرار دارد.

او گفت: برای این منظور، ماموران بخش نظارت بر اماکن عمومی با همکاری امور صنفی، شبکه بهداشت و اداره صمت به صورت روزانه از واحد‌های این شهرستان بازدید می‌کنند.

او افزود: در راستای اجرای این طرح در روز‌های اخیر، تعداد ۳۲ واحد صنفی، به دلیل عدم رعایت مقررات اعلامی از سوی ستاد مقابله با ویروس کرونا و عدم رعایت موازین بهداشتی، با هماهنگی مقام قضایی پلمب و به تعدادی از این واحد‌ها نیز تذکراتی داده شده است.

سرهنگ الهوردیان  گفت:تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع بیماری کرونا در این ایام در دستور کار پلیس قرار دارد.

او افزود: شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، به ویژه عدم رعایت مسائل بهداشتی و یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.