مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره ادعای رشید مظاهری و شکاری مبنی بر اینکه این باشگاه در قرارداد آن‌ها دست برده است توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علیپور مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره ادعای مظاهری و شکاری مبنی بر دست بردن مسئولان این باشگاه در قرارداد آنها اظهار کرد: به نظرم  تایید یا تکذیب این موضوع باید از سوی کمیته تعیین وضعیت صورت بگیرد. البته چیزی مبنی بر اینکه ادعای شکاری را تایید کند در قرارداد او ندیدم. 

علیپور گفت: هر قراردادی ممکن است که تغییراتی داشته باشد. خط خوردگی در قرارداد به معنی دست بردن و جعل نیست. من در زمان عقد قرارداد مظاهری حضور نداشتم و نمی‌توانم در این باره نظر بدهم. البته مظاهری در جریان این موضوع بوده و تغییرات در قرارداد این دروازه بان از طریق نرم افزارهای اجتماعی برای او ارسال شده است. به نظرم کمیته تعیین وضعیت باید به  این موضوع ورود و نتیجه را اعلام کند.

هر خط خوردگی در قرارداد به معنی جعل نیست  

او گفت: متاسفانه بازیکنان جوان و آینده دار مشاوره‌های غیر اخلاقی می‌گیرند. مشاوران کاری می کنند تا بازیکنان ادعای دست بردن در قرارداد آنها را مطرح کنند. البته مظاهری و شکاری  از باشگاه تراکتور شکایت کرده اند و ما توضیحات لازم را به کمیته تعیین وضعیت درباره این بازیکنان ارائه می‌دهیم. کمیته تعیین وضعیت برای ما قابل احترام است و اعضای این کمیته با سواد و با انصاف هستتند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور خاطر نشان کرد: هر خط خوردگی در قرارداد دلیل بر جعل و دست بردن در قرارداد نیست و ممکن است متاثر توافقات شفاهی بین طرفین باشد. شاید در شرایط فعلی یکی از طرفین به خط خوردگی قرارداد ایرادی گرفته باشد. بررسی این موضوع جزو وظایف کمیته تعیین وضعیت بازیکنان است و من به این مسئله ورود نمی‌کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار