امام جمعه اندیکا گفت: افراد زیادی نسبت به زدن ماسک و رعایت نکات بهداشتی بی تفاوت هستند و باید دستگاه‌های نظامی و انتظامی به آن‌ها تذکر دهند.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در شرایط بسیار سختی قرار داریم و افزایش آمار مبتلایان به کرونا ویروس گویای روز‌های سخت در آینده از لحاظ تلفات سنگین جانی خواهد بود و با خواهش و تمنا نمی‌شود این ویروس را کنترل کرد، برای حفظ جان مردم باید اعمال حاکمیت کرد.

او بیان داشت: در نقاط مختلف شهرستان افراد زیادی ماسک نمی‌زنند و نسبت به رعایت اصول بهداشتی بی تفاوت هستند که برای حفظ سلامتی و جان مردم، عموم مردم و دستگاه‌های نظامی و انتظامی باید به این افراد تذکر دهند.

حجت الاسلام موسوی افزود: در مسجدسلیمان وضعیت سیاه اعلام شده است و این برای اندیکا یک زنگ خطری است و باید بیش از پیش بر اجرای مصوبات قرارگاه مبارزه با کرونا نظارت کرد و توجهی که به مسجدسلیمان می‌شود به اندیکا هم باید صورت گیرد.

امام جمعه اندیکا ادامه داد: اعمال محدودیت‌ها برای مراسم‌های عزاداری و عروسی امری ضروری بوده  و لازم است شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ضدعفونی معابر عمومی را مرتب انجام دهند؛ ورودی اندیکا از سمت گدار به جهت تردد زیاد، می‌بایست کنترل شود و از سرنشینان خودرو‌های عبوری تست غربالگری گرفته شود.

این مقام مسئول گفت: کارگاه‌های تولید ماسک همانند گذشته فعال شوند و همه دستگاه‌ها، نیروی‌های مردمی و بسیج برای کمک به آنها پای کار باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.