تیم‌های فوتبال فرانسوی در چارچوب هفته دهم لوشامپیونه به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ۴ مسابقه از رقابت‌های هفته دهم لیگ فرانسه امروز (یکشنبه) برگزار شد.

لانس ۴ - رنس ۴

تیم‌های فوتبال لانس و رنس در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه پر گل ۴ - ۴ به پایان رسید. این دیدار پر گل‌ترین جدال این هفته لوشامپیونه بود.

لانس در این بازی عملکرد بهتری داشت و تا دقایق پایانی هم از حریف خود ۲ گل پیش بود، اما در نهایت به تساوی رضایت داد.

"بانزا" در دقیقه ۲۱ گل اول بازی را برای لانس به ثمر رساند. پس از "کافارا" و "دیا" به ترتیب در دقایق ۴۷ و ۵۴ برای لانس گلزنی کردند. در دقیقه ۷۷ "فوکت" مدافع رنس به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، اما ۲ دقیقه بعد "مدینا" مدافع لانس اشتباه او را تکرار کرد.

دقیقه ۸۱ "دیا" گل چهارم لانس را به ثمر رساند تا این تیم خود را در آستانه پیروزی ببیند.

سوتوکا ستاره رنس در این بازی بود. او در دقایق ۹۰ و ۹۱، ۲ گل برای رنس به ثمر رساند تا این بازی در نهایت با نتیجه تساوی ۴ - ۴ به پایان برسد.

لوریان صفر - نانت ۲

تیم‌های فوتبال لوریان و نانت در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود نانت به پایان رسید.

"بامبا" و "لودویچ بلاس" در دقایق ۸۰ و ۸۴ برای نانت گلزنی کردند.

نانت با این پیروزی با ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم جدول لوشامپیونه ایستاد.

متز یک - دیژون یک

تیم‌های فوتبال متز و دیژون در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه به مصاف هم رفتند. این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

"بالده" در دقیقه ۱۳ گل دیژون را به ثمر رساند و "یاده" در دقیقه ۲۱ گل متز را زد.

از نکات جالب این بازی از دست رفتن پنالتی‌های هر ۲ تیم در جریان بازی بود. "انگوته" در دقیقه ۶ برای متز و "چویوآر" در دقیقه ۱۳ برای دیژون پنالتی از دست دادند.

نیم المپیک یک - آنژه ۵

تیم‌های فوتبال نیم المپیک و آنژه در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۵ بر یک به سود نیم المپیک به پایان رسید.

"ماتئوس پریرا"، "دیونی" و "جیمی کابوت" هر کدام یک گل و در دقایق یک، ۸۲ و ۹۴ برای آنژه گلزنی کردند و "باهوکن" مهاجم آنژه هم در دقایق ۲۳ و ۵۶ برای تیمش ۲ گل به ثمر رساند.

تک گل نیم المپیک را "موسی" در دقیقه ۹۲ به ثمر رساند.

آنژه با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و تا رده هفتم جدول صعود کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار