جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری گفت: از ۱۲ تا ۱۶ آبان‌ماه، ۱۹ راننده در این استان جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ عبدالرضا قاضی‌زاده جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد مقابله با کرونای این استان اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های ترددی هفته گذشته از ۱۲ تا ۱۶ آبان‌ماه، یک هزار و ۲۳۰ دستگاه خودرو از ورودی‌های استان به مبداء بازگشت داده شد.

او افزود: همچنین رانندگان ۱۹ دستگاه خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند و سه خودرو به پارکینگ هدایت شد.


بیشتر بخوانید


قاضی زاده با بیان اینکه ۲۳۲ نفر در اجرای محدودیت‌های ترددی در استان مشارکت داشتند، اضافه کرد: ۶۰ میلیون تومان جریمه طی این مدت در استان صادر شد.

او از انجام ۱۵ هزار و ۸۶۹ بازدید از اماکن استان از ابتدای امسال تا ۱۷ آبان خبر داد و گفت: طی این بازدید‌ها به هفت هزار و ۸۸۶ مورد واحد صنفی تذکر و به ۶۸۵ واحد صنفی اخطار داده شد و ۷۸۱ واحد متخلف پلمب و یک هزار و ۴۲۳ تعهد نیز از واحد‌های متخلف برای تکرار نکردن تخلف گرفته شد.

عبدالرضا علی‌محمدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست بر لزوم تصمیم‌گیری‌های سنجیده و قابل اجرا تاکید کرد و گفت: باید تصمیماتی که گرفته می‌شود قابلیت اجرا داشته باشد تا همگان از آن تبعیت کنند.

او افزود: تصمیمات باید موثر باشد و مشکلی را از مردم حل کند این در حالی است که تصمیمات مقطعی کنونی به درستی منتج به چنین هدفی نمی‌شود و باید تصمیمات اساسی‌تری گرفته شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار